
Prečo je dôležité neustále zlepšovanie kvality
Neustále zlepšovanie je nepretržité úsilie o zlepšovanie produktov, služieb alebo procesov. Toto úsilie môže smerovať k „postupnému“ zlepšovaniu v priebehu času alebo k „prelomovému“ zlepšeniu naraz.
Neustále zlepšovanie je nepretržité úsilie o zlepšovanie produktov, služieb alebo procesov. Toto úsilie môže smerovať k „postupnému“ zlepšovaniu v priebehu času alebo k „prelomovému“ zlepšeniu naraz.
Riešením základných príčin pomocou Lean Six Sigma a úzkej spolupráce so zákazníkmi spoločnosť 3M znížila počet chýb o 96 % a počet sťažností o 90 %. Výsledok? Silnejšia dôvera zákazníkov,
Odomknite štruktúrované riešenie problémov pomocou nástroja Nine Windows (Deväť okien) – metódy, ktorá bojuje proti psychologickej zotrvačnosti tým, že vás vedie k analýze problémov na rôznych časových a systémových úrovniach.
G8D je najčastejšie používanou metodikou v automobilovom priemysle na riešenie reklamácií. Je táto metodika skutočne účinná najmä pre svoju zložitosť a aké dôsledky môžu nastať v prípade jej nesprávneho použitia?
Hlavná príčina je faktor, ktorý spôsobil nezhodu a mal by byť trvalo odstránený prostredníctvom zlepšovania procesov. Analýza koreňových príčin je súhrnný pojem, ktorý opisuje širokú škálu prístupov, nástrojov a techník
V literatúre o manažmente boli navrhnuté rôzne schémy kategorizácie problémov reálneho sveta, hoci žiadna z nich sa nestretla so všeobecným prijatím. Relatívne neformálne typy problémov boli zaznamenané aj v literatúre
Rozhodovacia matica, nazývaná aj pugh matica, rozhodovacia mriežka, výberová matica alebo mriežka, matica problémov, matica výberu problémov, analýza príležitostí, matica riešení, formulár hodnotenia kritérií, matica založená na kritériách, hodnotí a
Viacnásobné hlasovanie je rozhodovací nástroj, ktorý sa používa na zúženie veľkého zoznamu možností na najvyššie priority prostredníctvom zoradeného hlasovania. Je ideálny po brainstormingu, pretože zabezpečuje konsenzus skupiny. Členovia priraďujú vážené
Efektívne riešenie problémov sa začína jasným definovaním problému, zapojením zainteresovaných strán a použitím faktov na odhalenie základných príčin. V tejto príručke sú uvedené štyri základné kroky – od diagnostikovania problému