Blog

Hands on a plan for total quality management

Výhody Kaizen

Kaizen je japonské slovo, ktoré sa zvyčajne prekladá ako „neustále zlepšovanie“. Pôvodne sa toto slovo vzťahovalo na jemné, postupné zlepšenia, ktoré sa uskutočňujú v priebehu času. Analogicky k bejzbalu je

Hands on a plan for total quality management

Princípy komplexného riadenia kvality (TQM)

Základná definícia komplexného manažérstva kvality (TQM) opisuje prístup manažmentu k dlhodobému úspechu prostredníctvom spokojnosti zákazníka. V rámci TQM sa všetci členovia organizácie podieľajú na zlepšovaní procesov, produktov, služieb a kultúry,

Office workers gathered with one pointing at the chart in ther hand

Všetko o rozdieloch medzi Lean a Six Sigma

Metóda, ktorá poskytuje organizáciám nástroje na zlepšenie schopnosti ich obchodných procesov. Zvýšenie výkonnosti a zníženie odchýlok v procesoch vedie k zníženiu počtu chýb a zlepšeniu zisku, morálky zamestnancov a kvality

Two office workers discussing quality improvement over infographics

Prečo je dôležité neustále zlepšovanie kvality

Neustále zlepšovanie je nepretržité úsilie o zlepšovanie produktov, služieb alebo procesov. Toto úsilie môže smerovať k „postupnému“ zlepšovaniu v priebehu času alebo k „prelomovému“ zlepšeniu naraz.

Quality management case study with a report on paper

Skúmanie riadenia kvality

Riešením základných príčin pomocou Lean Six Sigma a úzkej spolupráce so zákazníkmi spoločnosť 3M znížila počet chýb o 96 % a počet sťažností o 90 %. Výsledok? Silnejšia dôvera zákazníkov,

Woman studying report graphs

Všetko o štruktúrovanom riešení problémov

Odomknite štruktúrované riešenie problémov pomocou nástroja Nine Windows (Deväť okien) – metódy, ktorá bojuje proti psychologickej zotrvačnosti tým, že vás vedie k analýze problémov na rôznych časových a systémových úrovniach.

8D Methodology in automotive industry

Sila metodiky 8D

G8D je najčastejšie používanou metodikou v automobilovom priemysle na riešenie reklamácií. Je táto metodika skutočne účinná najmä pre svoju zložitosť a aké dôsledky môžu nastať v prípade jej nesprávneho použitia?

Hand pointing at chart with analysis

Sprievodca analýzou hlavnej príčiny a príklady

Hlavná príčina je faktor, ktorý spôsobil nezhodu a mal by byť trvalo odstránený prostredníctvom zlepšovania procesov. Analýza koreňových príčin je súhrnný pojem, ktorý opisuje širokú škálu prístupov, nástrojov a techník

Man

Príručka k otázkam kvality

V literatúre o manažmente boli navrhnuté rôzne schémy kategorizácie problémov reálneho sveta, hoci žiadna z nich sa nestretla so všeobecným prijatím. Relatívne neformálne typy problémov boli zaznamenané aj v literatúre