
Výhody Kaizen
Kaizen je japonské slovo, ktoré sa zvyčajne prekladá ako „neustále zlepšovanie“. Pôvodne sa toto slovo vzťahovalo na jemné, postupné zlepšenia, ktoré sa uskutočňujú v priebehu času. Analogicky k bejzbalu je
Kaizen je japonské slovo, ktoré sa zvyčajne prekladá ako „neustále zlepšovanie“. Pôvodne sa toto slovo vzťahovalo na jemné, postupné zlepšenia, ktoré sa uskutočňujú v priebehu času. Analogicky k bejzbalu je
Základná definícia komplexného manažérstva kvality (TQM) opisuje prístup manažmentu k dlhodobému úspechu prostredníctvom spokojnosti zákazníka. V rámci TQM sa všetci členovia organizácie podieľajú na zlepšovaní procesov, produktov, služieb a kultúry,
Metóda, ktorá poskytuje organizáciám nástroje na zlepšenie schopnosti ich obchodných procesov. Zvýšenie výkonnosti a zníženie odchýlok v procesoch vedie k zníženiu počtu chýb a zlepšeniu zisku, morálky zamestnancov a kvality
Neustále zlepšovanie je nepretržité úsilie o zlepšovanie produktov, služieb alebo procesov. Toto úsilie môže smerovať k „postupnému“ zlepšovaniu v priebehu času alebo k „prelomovému“ zlepšeniu naraz.
Riešením základných príčin pomocou Lean Six Sigma a úzkej spolupráce so zákazníkmi spoločnosť 3M znížila počet chýb o 96 % a počet sťažností o 90 %. Výsledok? Silnejšia dôvera zákazníkov,
Odomknite štruktúrované riešenie problémov pomocou nástroja Nine Windows (Deväť okien) – metódy, ktorá bojuje proti psychologickej zotrvačnosti tým, že vás vedie k analýze problémov na rôznych časových a systémových úrovniach.
G8D je najčastejšie používanou metodikou v automobilovom priemysle na riešenie reklamácií. Je táto metodika skutočne účinná najmä pre svoju zložitosť a aké dôsledky môžu nastať v prípade jej nesprávneho použitia?
Hlavná príčina je faktor, ktorý spôsobil nezhodu a mal by byť trvalo odstránený prostredníctvom zlepšovania procesov. Analýza koreňových príčin je súhrnný pojem, ktorý opisuje širokú škálu prístupov, nástrojov a techník
V literatúre o manažmente boli navrhnuté rôzne schémy kategorizácie problémov reálneho sveta, hoci žiadna z nich sa nestretla so všeobecným prijatím. Relatívne neformálne typy problémov boli zaznamenané aj v literatúre